Voor Ouders

Om meer inzicht te geven in de bureaukosten, geven wij hieronder een overzicht waar de bureaukosten (onder andere) voor worden gebruikt:

  • Goede bereikbaarheid van het gastouderbureau
  • Snelle beantwoording van al je vragen per telefoon of mail
  • Snel voorzien van de juiste en meest recente informatie
  • Een goed functionerende website
  • Uw digitale beschermde omgeving "Mijn Vereen"
  • De ouder@pp
  • Een digitaal schriftje 
  • Een jaarlijks terugkerende risico inventarisatie
  • De EHBO cursus van je gastouder en jaarlijkse herhaling
  • Een (half)jaarlijkse evaluatie tussen ouders, gastouder en gastouderbureau
  • Een jaarlijks voortgangsgesprek met de gastouder
  • Maandelijkse facturatie van de opvang
  • Kassiersfunctie 
  • Een jaaropgave voor ouders en gastouder
  • Aanleveren van kinderopvanggegevens aan de belastingdienst
  • Ondersteuning en begeleiding van de gastouder
  • Een externe klachtencommissie; De geschillencommissie
  • Belangenvereniging voor ouders in de kinderopvang; BOINK
  • Informatieverstrekking via website en nieuwsbrieven
  • Gastouderverzekering voor de gastouder en uw kind(eren)
  • Begeleiding bij de jaarlijkse GGD inspectie
  • Zorg dragen voor de kwaliteit
  • Vermelden van je gastouder in het landelijk register kinderopvang
  • Koppelen van volwassen huisgenoten en structureel aanwezigen in het personenregister kinderopvang